ww

Daniel Merriweather - Impossible


Tüm blog insanlarına bi mgm merhabasıııı!!

MM’in Hollanda'dan gelişiyle birlikte şenlenen bu haftamız CC'yi de yanımıza katarak pek bi keyifli geçti. Hafta içi eve dönüş yollarında ağzımızdan eksik etmediğimiz bir parça var bugün sırada.

Sevgili blog, P.O.D bu aralar öyle bi halet-i ruhiye içerisindeki adam balık tutup gökyüzünü seyrediyor 13 yaş bunalımı yaşıyor ahaha. İşte bu yüzdendir ki bana yolladığı ya da benim ona yollamamı istediği şarkılar hep aynı tarz. Bulanık melankolik vs vs. (güzel ama hakkını verelim burda.). Birazdan dinleyeceğiniz bu şarkıyı yolladığında ise beklentim yine aynı yönde olduğu için baya bi afalladım hatta burun bile kıvırdım. Aslında şarkı kıpır kıpır, insanı biranda mutlu ediveren türden. Alkışlar pod'a !!!

Dinlenildiği an melodiye kendini kaptırmamak, mırıldanmamak zor gerçekten. Biz test ettik bu bir araba şarkısı=). Söz bitti, o zaman herkese gelsin bu şarkı. Buyrun dinleyin. Daniel Merriweather - Impossible. Detaylı bilgi için buradan








Günün ikinci şarkısı ise bu blogun yazarları olarak pek bi sevdiğimiz canımız civcivimizin tatile giderken bize emanet ettiği bir şarkı. Burada olmazsa eksik hissederdim. Şarkımız Bim - Stay In My Memory




herkese iyi tatillerrr!!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...