ww

Denali - Nullaby


Merhaba sevgili blog ve müzik severler,

Birkaç gündür sizlerle bir şeyler paylaşamıyordum. Biraz kendimi özletiyim istedim(kendi halimde avunuyorum işte :) ). Mgm'ün de bana depresif küçük çocuk yakıştırmasında sonra sineye çekildim efendim. İyice coştu bu aralar zaten o eğlence benim bu eğlence senin. Neyse mgm neşeni hiç kaybetme diyoruz ve parçamıza geçiyoruz.

Başlıkta da belirttiğim gibi bugün karşınıza melodik bir parçayla geldim. Sizlerle paylaşacağım grubun ismi Denali ve parçaları Nullaby buyrun bakalım...




Grubumuz Virginia'da 2000 yılında kurulmuş ve tam bir Amerikan indie rock grubu. Grubun orijinal üyeleri ise Cam DiNunzio, Jonathan Fuller, Keeley Davis ve Maura Davis. Ocak 2001'de 5 şarkılık bir demo albümü kaydettikten sonra, yıl sonu gelmeden Jade Tree Records ile anlaşmışlar.

Denali'nin ilk albümü 2002 ilkbaharında piyasaya çıkmış. Daha sonra ağustos 2003'te ikinci albümleri olan Instinct'i çıkarmışlar. Nullaby'da bu albümden dikkat çekici bir parça.


Ancak üzücü bir haber vermek gerekirse Denali 2004 yılında dağıldı. Ancak grubum bazı üyeleri Ambulette ismiyle yeniden birleştiler.


Parçamız hakkında pek fazla bir şey söylemeye gerek yok sanırım. Vokalimizin sesi gerçekten çok güzel. Sanki istediği yapılmayan küçük bir çocuğun istediğinin yapılması için şarkı söylemesi gibi. Hafif masalsı, biraz çocukca ama harika.


Neyse efendim, bugünlükte bize ayrılan sürenin sonuna geldik.


Kendinize çok iyi bakın. Haydi kalın sağlıcakla...


Karalayan: biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...