ww

Max Richter - The Tartu Piano


Merhabalar sevgili blogseverler ve müzik insanları,

Gecenin geçe kalmış saatlerinde blogu kontrol ederken bir şeyler yazmak istedim. Onun için biraz geçerken uğramak gibi oldu bugünkü. Adetten olduğu üzere de hemen bir kaç bir şeyler karalayıp kaçıcam.

Gecenin bu saatlerine uygun, kısa melodik bir parçayı sizlere dinletmek istiyorum. Buyrun bakalım Max Richter - The Tartu Piano sizlerle...



Evet piyananun o naif halinin güzel örneklerinden biri parçamız. Aslında anlatılacak pek bir şey yok, kendinizi müziğe bırakıp başka bir şey düşünmemek en güzeli belki de. Onun için ben de sizi hiç rahatsız etmek istemiyorum.

Daha fazla bilgi almak isteyenler için;

Max Richter - MySpace

Kendinize çok iyi bakın efendim...

Haydi kalın sağlıcakla...

biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...