ww

Yndi Halda - Illuminate My Heart My Darling


Merhaba müzik ve blogun yılmaz savunucuları...

Bugün karşınıza sıcağı sıcağına keşfettiğim bir parçayla geldim. Parçayı buraya yazmaya karar verdiğimde henüz şarkıyı dinlemeyi bitirmemiştim. Sende amma hayran gönüllüymüşsün dediğinizi duyar gibiyim ama parçamız yaklaşık 17 dakika olunca insan daha yarısında "bu olmuş" diyebiliyor.

Evet sözü daha fazla uzatmak istemiyorum, sizi bu buram buram sanat kokan parçayla başbaşa bırakmak istiyorum. Koltuklarınıza sıkı tutunun, buyrun Yndi Halda ve parçaları Illuminate My Heart, My Darling sizlerle;





Evet 17 dakikalık şahane bir aradan sonra yeniden beraberiz. Grubumuz post-rock'ın anavatanı Birleşik krallıktan çıkmış. Grubun lise yıllarına dayanan bir geçmişi var ancak ilk ciddi çalışmalarını 2006 yılında oluşturmuşlar. Parçamızda bu 2006 yılında çıkan albümlerinden bir parça.

Şimdi şarkımıza geri dönersek ilk dikkat çeken şey parçamızın uzunluğu. Lise yıllarından beri gelen bir birikim böyle uzun ve güzel bir parça oluşmasını sağlamış sanırım. Parçanın uzunluğu sizi yanıltmasın dolu dolu tam 17 dakika sunuyorlar bize. Hani bu parçayı loop'a almak istesek doyana kadar gün biter.

Tarzları hakkında yorum yaparsak şunu söyleyebilirim. Daha önce yine burda bir gruptan bahsetmiştim sizlere adları The Spherical Minds idi. Şimdi Spherical Minds'ın deneysel tarzını alın ve buna post-rock öğeler ekleyin. İşte karşınızda Yndi Halda. Grubun dikkat çekici yanı kemanı post-rock'a çok güzel empoze etmeleri.

Grup hakkında daha fazla bilgi almak için;

Yndi Halda - MySpace

Bunu yazarken güzel bir şarkıya daha denk geldim. Tengri last.fm'i korusun diyoruz. En yakın zamanda bu şarkıyıda sizlere anlatmak dileğiyle efendim.

Kendinize çok iyi bakın, Haydi kalın sağlıcakla...

biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...