ww

Jeff Buckley - So Real


Merhaba blog!

3 böceğin güzel yazılarından sonra farklı müzik zevkleri ve beğenilerini sizlere sunmak için biraz daha renk getirmek istedik bloga. Bugünden itibaren ben de elimden geldiğince katkıda bulunacağım. Hepinizin güzel vakit geçirmesini dileyip bugünün şarkısına geçiyorum.

İlk yazımın kesinlikle gözümde klasikleşmiş, efsaneleşmiş bir parça hakkında olmasını istiyorum. Şarkımız 1997 yılında bizlere veda eden, sesi nehirlere karışmış mükemmel adam Jeff Buckley’den So Real..





Şarkının büyülü havası sizi öylesine ele geçiriyorki bittikten sonra bambaşka birine dönüşüyorsunuz. Jeff şarkıyı söylemek için ekstra bir çaba göstermekten ziyade ruhunun sesini dinletiyor bize adeta. Şarkı için, haytımının her döneminde bana ilham verebilecek bir melodiye sahip diyebilirim. Fazla bir şeyler yazmak yerine şarkının kendini anlatmasını istiyorum.

Mutlu haftasonları x

Begüm.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...