ww

Agua de Annique - Lost and Found


Merhaba blogseverler, dört günlük yoğun bir temponun sonrasında tekrar yazma fırsatı buldum sizlere. Ee bu kadar süre yazmayınca karşınıza bir parçayla çıkmak olmaz dedim ve onun için çok farklı iki parça ve grupla sizlerin karşısına geldim.

İlk parçamız mükemmel bir slow. Gecenin geç saatlerinde gözlerinizi kapatıp öylece dinleyebileceğiniz, dinlerkende hayaller içerisinde kaybolabileceğiniz biz eser. Sözü fazla uzatmadan sizi grubumuz Agua de Annique ve parçaları Lost and Found ile baş başa bırakıyorum.



Şimdi kendinize gelebildeyseniz biraz da grubumuzdan bahsedelim. Grubumuz aslında Anneke'nin solo projesi. Gathering'den ayrıldıktan sonra böyle bir atraksiyona girdi Anneke ve bence çok başarılı bir albüme imza attı. Gathering hayranları burada bana güzel şeyler söylemiyor sanırım.

Grubun herşeyi daha öncede belirttiğim gibi Anneke. Muhteşem bir sesi var ve sesiyle ruhunu adeta bütünleştiriyor parçalarını yorumlarken.

Birazda parçamız hakkında konuşmak gerekirse parçamız sadece bir gitar arpeji ile Anneke'nin berrak ve vurucu vokaliyle başlıyor. Giriş melodisi ve Anneke'nin sesini kullanışı gerçekten harika.

Parçanın ilerleyen zamanlarında ise Anneke'ye önce piyano sonrada diğer enstrümanlar katılıyor ve gerçekten tadından yenmeyen bir eser ortaya çıkıyor.

Yazın berrar gecelerinde ıssız adam moduna girmiş herkes için fon müziği olabilecek bir parça Lost and Found.

İkinci parçamız ise eğlencelik, çıtır çerez American Classic Rock parçalarından biri. Zaten başlığımıza da isim veren böyle farklı iki grubu ve parçayı aynı anda inceleyecek olmamız.

Tamam yeniden kısa kesiyorum ey blogseverlerim. Karşınızda Blue Öyster Cult ve kıpır kıpır parçaları I'm Burning for You.



Evet bu ilginç ve bir o kadar güzel klibimizden sonra tekrar karşınızdayım. Parçanın özellikle ilk halini yani remastered olmayan halini koydum ki o yılların kokusunu sonuna kadar içimize çekelim.

Blue Öyster Cult hakkında biraz bilgi verecek olursak grubumuz 1967 yılında New York'da kurulmuş ve hala müzik hayatlarını aktif şekilde devam ettirmekte. Tam bir classic rock grubu olmakla birlikte bana göre hakettikleri ilgiyi hiç bir zaman görmemişler.Gerçekten mükemmel parçaları var hatta bir çoğu çok ünlü gruplar tarafından defalarca coverlanmış ve çoğumuz o parçaların bu babalara ait olduğunu bile bilmiyor.

Parçamızda böyle alıp bşaını gitmelik bir parça aslında. Bir yandan eğlendirirken diğer yandan da alttan alttan size gaz verip sizi road trip'e getirmeye çalışıyor aman dikkat dinlerken.

Parçanın gitar riflerine ayrıca değinmek istiyorumun. Grubun üç (evet sayıyla 3)adet gitaristinin birden olmasından sanırım ortaya mükemmel gitar rifleri çıkmış. Ayrıca üç gitarın birbiriyle uyumuda takdire şahen.

Neyse efendim uzun bir aradan sonra tekrar sizlerle birlikte olmanın haklı gururunu yaşayarak bu günlük bu kadar diyorum. En yakın zamanda tekrar görüşmek üzere.

Hayde kalın sağlıcakla...

biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...