ww

Karsh Kale - One Step Beyond


Merhaba sevgili blogseverler, bugün karşınıza 2-3 ay önce aldığım yeni notebook'umun bana hediyesini sizlere tanıtmak istiyorum. Eğer son dönemlerde siz de benim gibi pc aldıysanız bu şarkıya ulaşmak için tek yapmanız gereken Media Player'ınızı açıp kitaplık kısmına parçamızın ismini yazmanız.

Evet bugünkü parçamız Karsh Kale ve parçası One Step Beyond. İşte gizli hazinenizi size dinletelim. Buyrun bakalım.



Hemen biraz bilgi verelim. Karsh Kale Hindistan asıllı bir Amerikan. Bu yüzden müziğinde bolca etnik unsurlar bulmak mümkün. Ancak bu etnik unsurları çekici ve doğal bir şekilde elektronik müziğin içine sokmayı başarmış. Bu yüzden Media Player rastgele bu parçayı açtığında hemen dikkatinizi çekiyor.

Tarzı hakkında biraz bilgi verecek olursak Techno ve Drum and Bass tarzına sokabileceğimiz bir yapıda müziğini icra ediyor. Bu tarzı sevenler için güzel bir alternatif.

İlk albümünü 2001 yılında çıkarmış Karsh. Daha sonra ise albümlerinin devamı gelmiş ve 4 tane daha albüm çıkarmayı başarmış. Şu an hala aktif müzik yaşantısına da devam etmekte.

Bununla birlikte Media Player içinde güzel bir Karsh Kale parçası daha yer almakta. Bunu da keşfetmeyi size bırakıyorum sevgili blogseverler.

Şimdilik bu kadar diyorum, haydi kalın sağlıcakla...

biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...