ww

Radiohead - Street Spirit


Merhaba sevgili blogseverler, finallerim sebebiyle uzun bir süredir sizlere yazamıyorum. Ama bu kadar yeter dedim ve gözümü karartıp size geri döndüm.

Bugun karşınıza klasik bir parçayla geldim. Hani çoğumuz biliyoruzdur bu parçayı ama şu haleti ruhiyede(finallerle cebelleşirken) bunu tanıtmak benim için uygun olacaktır diye düşündüm.

Evet buyrun efsane grubumuz Radiohead ve parçaları Street Spirit...



Herşeyden önce parçanın klibi hakkında bir kaç şey söylemek istiyorum. Aslında klip içerisinde bir çok yere bir çok noktaya gönderme/eleştiri var ama içlerinde belkide en çarpıcı olanı modernizme olan göndermedir.

Yaşadıklarımızın yaptıklarımızın çoğunun sanal olması(şu yazı dahil) onları gerçekten yaşayıp yaşamadığımız gibi can alıcı konulara vurgu yapılmakta. Ne diyelim saygıyla eğiliyoruz Radiohead ve yönetmenin önünde.

Radiohead işte bildiğimiz Radiohead. Onlar hakkında pek fazla şey demeye gerek yok aslında.

Street Spirit ise grubun dediğine göre en verimsiz ve bir şey üretemedikleri anların hemen sonrasında ortaya çıkmış. Adeta patlamaları olmuş bu parça ve parçayı onlar yazmamış adeta parça kendini yazmış ve hızına yetişememişler.

Parçadaki melankolik ruh ise gerçekten etkileyici. Özellikle gecenin ilerleyen zamanlarında bu parçayı dinlemek insanı olmak isteyipte olamadığı ya da yapmak isteyipte yapamadığı şeyleri yapmaya sürükleyebilir.

Neyse bir yazımızın daha sonuna geldik, kendinize iyi bakın, hayat size iyi davransın...

Haydi kalın sağlıcakla...

biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...