ww

Bic Runga - Drive



Uzun bir aradan sonra merhaba,

Bir aydan fazla zamandır bir şeyler paylaşamadım, malum biskuwi sıkça bahsediyor mezun oluyoruz vs. Aslında şarkı paylaşmamanın mezuniyetle bir ilgisi yok tabiki. Bu tip ara dönemlerde insan zamanını nedense kendisini mutlu eden şeylerle ilgilenmektense düşünerek geçiriyor. Ben de bu pazar günü evde olmayı ve neredeyse hiçbir şey yapmamayı değerlendirerek uzun bir zamandır bloga koymak istediğim Bic Runga ve şarkılarından bahsedeceğim. Bic Runga, Yeni Zelanda doğumlu, müzik kariyerine seneler önce katıldığı bir şarkı yarışmasıyla başlayan ve yerini çıkardığı albümlerle de sağlamlaştıran müthiş bir yetenek. Favori şarkım olan "it's over" ı bulamadığım için yine çok sevdiğim "Drive" şarkısını sizler için seçiyorum ve her zaman olduğu gibi kısa yazımın ardından şarkıyla başbaşa bırakıyorum sizi. Umarım benim beğendiklerim sizi de mutlu ediyodur.

iyi haftasonlarıı..




No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...