ww

Lhasa de Sela - Con Toda Palabra


Kendi başıma kalkışmaya cesaret edemediğim blog projesinin "yapılmışı"na ortak olmama müsade eden biskuwi'ye buradan tekrar teşekkür ediyorum, bir aksilik olmazsa ben de sizlerle birkaç şarkı paylaşmak istiyorum efendim. =)

Kısaca Lhasa olarak bilinen, Lhasa de Sela'dan bir şarkı ile dramatize etmek istedim girişimi.
2010 yılının, bu yılın ilk gününde, henüz 37 yaşında iken, gördüğü 21 aylık meme kanseri tedavisinin ardından aramızdan ayrılan gül yüzlünün en ağır eserlerinden birisi, "Con Toda Palabra", yani "With All Words". Çocukluğunu geçirdiği karavandan mı bilirsiniz, gençliğinde çalıştığı kafelerden mi, sizin tercihiniz, ama bu kız bir yerlerden süzmüş bu duyguyu, umarım siz de süzebilirsiniz şarkıdan.




1 comment:

  1. etkileyici parça seçimiyle hoşgelmiş yeni yazarımız =)

    ReplyDelete

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...