ww

Playlist

Merhaba sevgili blogseverler

*Evet başlıktan da anlaşılacağı gibi bugün bir sürprizim var sizlere. Hatırlarsınız, Compilation albüm paylaşımımız olmuştu sizlerle bir kaç hafta önce ve bunun devamının geleceğini söylemiştik. Evet, bildiniz azizim, an bu andır.

*Yeni konseptimiz, biskuwi_selected. Bildiğin uydurdum hatta konsept sıçtım desem yeridir ama başka bir şey bulamadım. Yani bir şekilde bunu yapmak zorundaydım ve kendimi feda ettim. Beni tanıdılar siz kaçın, diğer sevgili blog yazarları =(

*İsmin nerden geldiğini şöyle açıklayayım hemen. Bu karma albümde ben veya benden başka her hangi bir blog yazarının daha önce blogta paylaştığı bir parçayla karşılaşabilirsiniz. Sorun şu ki, hepsini ben hür irademle seçtim. Kimsenin de karışmasına izin vermedim. Pis pis dominant oldum.

*Şaka bir yana bu vesile ile burda yazan herkese teşekkür etme fırsatı buldum bakın. Sayelerinde çığ gibi büyüyoruz. 10000'den fazla kişi ziyaret etmiş blogumuzu şimdiye kadar. Peh Peh. Hepsinin kalemine sağlık diyoruz.

*Bir sürpriz daha. Albüm içinde burada tanıtımı yapılmamış şarkılar da var. Yani, tamam grubun tanıtımı yapılmış ama o şarkıdan hiç bahsedilmemiş. Böyle ufak şeyler işte...

*Unutmayın burdaki bütün parçalar çok güzel ama aralarından seçmek zorundaydım boyutta sınır olduğu için :P

*Playlistimiz şu şekilde;

1. Bat for Lashes - What's a girl to do
2. Bat for Lashes - The wizard
3. Husky Rescue - City Lights
4. Husky Rescue - Diamonds in the sky
5. Kunek - A sign of life
6. Kunek - Section 2
7. Ladytron - Runaway
8. Ladytron - Beauty 2
9. Max Richter - The tartu piano
10. Moriarty - Fireday
11. Moriarty - Jimmy
12. Moriarty - Private Lilly
13. Other Lives - Black table
14. Piano Magic - Halfway through
15. Piano Magic - Saint Marie
16. Piano Magic - The unwritten law
17. Röyksopp - You don't have a clue
18. Wild Beasts - We still got the taste dancing on our tongs

*Albümü indirmek ve güzel bir yolcuğa çıkmak istiyorsanız eğer, aşağıdaki linke tıklamanız sizin için ilk adım olabilir.

Download

*Password: calgiligurme.blogspot.com

Yeni konseptlerde görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın,
Kalın sağlıcakla....

Biskuwi...

Yasal Uyarı
calgiligurme.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde calgiligurme.blogspot ve hosting şirketi bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir!

2 comments:

  1. Çok hoş bir seçki olmuş. Özellikle adını yeni duyduğum Moriarty ile tanıştığıma pek memnun oldum. Bu blogu takipteyim :)

    ReplyDelete
  2. Beğendinize sevindim efendim; Moriarty içinse diyebileceğim tek şey gerçekten harika bir grup oldukları =)

    ReplyDelete

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...