ww

New Young Pony Club - Tight Fit


* Herkese kocaman bir merhaba

* Cuckoo Cocoon'un bahsettiği gibi yakında sizlerle burada paylaştığımız şarkılardan derlediğimiz compilation albumler paylaşmaya başlayacağız. Eli kulağında diyebiliriz hatta.

* İlk etiketimiz de enstrumental parçalar. Yani az laf çok iş.

* Ankara çok soğuk bu aralar. Hatta soğuk bu baş belası şeyi anlatmak için yeterli değil. Sanki milyonlarca yavru pirana vücudunuzdan mikro parçalar koparıyormuş gibi hissediyorsunuz. Karın masum güzelliği olmadan çok ürkütücüsün dostum.

* Kar demişken çılgınca kartopu oynayasım var sevgili blog. Şöyle bir yağsa da ben de çılgınlar gibi kartopu oynasam. Sulu şakalar yapsam, insanların içine kar atıp kaçsam falan. Evet mezun oluyorum bu sene ve ben çocukluğumu özledim.

* Bugünlerde çok heyecanlı günler yaşamaktayım sevgili okuyucularım. Onun içinde biraz neşelenmek istiyorum. O yüzden de oynak bir şeyler var bugün elimde. Böyle bıcır bıcır zıplamalık.

* New Young Pony Club ve hoppidi parçaları Tight Fit;



* Onlar hakkında daha fazla bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz. Bence dikkat çekici bir grup. Electronica ve Indie'nin eğlenceli ruhunu bir potada eritmeyi başarabilmişler.

New Young Pony Club - MySpace

Kendinize iyi bakın, bol kartoplu, mutlu kalın...

Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...