ww

Mutlu olmak

*Mutluyum bugün. Dahası çevremdeki herkes sanki anlaşmışçasına mutlu -cuckoo coccoon diş ağrılarıyla boğuşmakta, o dişin bi kanala gideri var sanki-. Tabii er kişi böyle bir ortamda kalınca mutluluğuna mutluluk katıyor.

*Blogumuz artık çok daha dinamik farkettiniz mi sizde? Yeni yazarlarımızın enerjisi biz görece eskilere de sıçradı. Elimiz sürekli explorer pencerisindeki blog sekmesine gidiyor acaba yeni bir şeyler var mı diye.

*İtiraf ediyorum siteyi hergün en az 3-5 defa kontrol ediyorum. Tabi bu durumda günlük hit sayımızın en az bu kadarı da benden kaynaklı =)

*Hollandalı yazarımızı umarım bir kaç ay sonra ziyarete gidebileceğim. Bu da beni fazlasıyla heyecanlandırmakta. Bekle beni MM!

*Blogumuzda olmasını düşündüğünüz şeyleri bizlerle paylaşmaktan çekinmeyin. Bizi mutlu edersiniz...

Evet, bu kadar twittercılık oynamak yeterli. Uzatmadan parçamıza geçiyorum. Buyrun bakalım Broken Records ve parçaları Lies;



O kadar mutluluk dedik şarkımız biraz hüzünlü aslında. Mutluyken bunları dinlemek daha dürüstçe. Kullanmıyoruz onları acımız için, sadece bu müziğin varlığı hoşumuza gidiyor.

Grup hakkında daha fazla bilgiye şuradan uzanabilirsiniz

Broken Records - MySpace

Kendinize dikkat edin, hep müzikle kalın...

Biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...