ww

Gevende - Nayu


Efendim merhabalar.


Uzun zamandır yazmamış olmanın verdiği hamlıktan mıdır bilinmez ama, bu satırları anlamsız bi' kaç kilobayta boğacak olmanın verdiği hüznü şu anda tüm hücrelerime kadar yaşıyorum. Önceden nickname' inin ardına saklanan hızlı bir silahşör idim, şimdi elimde baston tek parmak klavyeyle sevişmekteyim. Yok, otururken baston kullanmıyorum.


Aramıza yeni katılan(kaçın: yazar, kendine "hoşgeldin" deme ekolünü birazdan beyninize vura vura kullanacaktır, açılın.) güzide yazarlara da "hoşgelmişler, müzik ve sevgi getirmişler" demeliyim. Her zaman, hoş zaman bizimle olun efendim. :)
***

Gevende - Nayu
***
İnsanlar genelde "Nayu" ile tanırlar Gevende' yi. Ben de kendime o kümede yer edinmiştim bundan seneler önce. Çoğunuzun bildiği ve dinlerken bir parçanıza arşı zorlatan, klişelik yerindeyse sizi alıp uzaklara götüren ve bir daha da hiç geri getirmeyen, neden sonra kendinizi bir parça eksik hissettirendir "Nayu".


Sizi daha fazla sıkmadan, 2007 yılında yapılmış şahane çizgi klibiyle kendi adıma uzun zamandır dinlemediğim; hatırladığım için şükrettiren "Nayu" ile başbaşa bırakıyorum.


"Uyan" acağımız günde gülümsememiz dileğiyle...





http://www.myspace.com/gevende

1 comment:

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...