ww

Ilya - They died for beauty


Hiç düşündünüz mü bizden başka dünyaların olabileceğini?

İnsan üzerinize biraz düşününce ne kadar da kibirli varlıklar olduğumuzu anlıyorum. Öyle çok bir şey yaptığımı sanmayın ha, sadece temel eğitim bilgilerimi yeniden gözden geçirerek ulaşıyorum bu sonuca. Bakın neler yapmışız:

Önce oturmuşuz ve şöyle bir çevremize bakmışız. Sonra da kafamızı yukarı kaldırmayı akıl etmişiz. Bencilliğimiz, kibrimiz daha ilk anda kendini göstermiş.

-Her şey bana hizmet için yaratılmış ve ben, insanoğlu, bu evrenin en zeki ve önemli varlığıyım...

Oh yerim ben seni yerim...

Daha dur ama çünkü şöyle bir çevremize göz atmışız sonra. İnsanoğlu bu kadar önemliyse herkes benim çevremde dönmeli demişiz ve tekrar kaldırmışız kafamızı semaya doğru. Evet, doğru tahmin, herşey dönüyormuş.

-Buldum, bütün evren dünyanın etrafında dönüyor, ben evrenin merkiziyim, dünya evrenin merkezi!

Tesbitlerinin hastası olduğumu belirtmiş miydim?

Neyse... Tabi biraz daha gelişince daha adam akıllı aletler üretmişiz kullanmak için. Gerisi çorap söküğü gibi de gelmiş. Farkına varmışız ki dünya milyarlarcası arasında sadece bir başka gezegen! Ama insan kibirinden en ufak bir şey kaybetmemiş.

Daha yeni sokağımızı, komşularımızı tanırken, başlamışız gene saydırmaya.

-Bu sokaktan başka bu şehirde önemli bir yer yok. Ben bütün şehirde hatta dünya da tekim!!!

Sen daha yenisin buralarda sanırım...

Evet bu günümüzden bir serzeniş. Suları kesik sandığımız kirli komşumuzun aslında kocaman bir su deposu olduğunu yeni öğrenmişken nasıl da giydiriyoruz yeniden...

Bu evrende yalnız değiliz. Nasıl mı bu kadar emin olabiliyorum peki? Çünkü insanı tanıyorum. Eğer biz bir şeyi bu kadar baştan savma iddia ediyorsak o şey kesinlikle vardır. İnsanlık olarak eğer biz bir şeyin olmamasını istiyorsak, kendi üstünlüğümüze gölge düşürmesini istemediğimiz için istemiyoruzdur.

Belki de şeytan boşuna kibiri en sevdiği günah olarak değerlendirmiyordur...

Öyle ya, biz bu evrenin en güzel varlıklarıyız...



Şarkımızdan sonra biraz kendinize geldiğinizi umuyorum.

Bu yazıyı öyle içimden geldiği için yazdım. Biraz da çuvaldızı kendimize batıralım istedim. Hem size de farklı bir yazı olmuştur umarım.

Şarkının ismi de biraz konuyla alakalıydı aslında. =)

Parça hakkında daha fazla bilgiyi şurdan alabilirsiniz.

Ilya - MySpace

Şimdilik hoşçakalın, kendinize çok dikkat edin...

Not: Şarkıyı blog izleyicilerimizden midgard gönderdi. Ona da teşekkürlerimizi gönderiyoruz

Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...