ww

Sevendust -Praise


Merhaba sevgili blogseverler,

Hazin bir diş ağrısı içinde bir haftadır diş hekimlerinin kapılarını çalıp duruyorum. Önce dolgu yapıldı şimdi ise kanal tedavisini bekliyorum amansız bir sızıyla. Diş ağrısı çekenler bilirler, bunun ne pis bir şey olduğunu. Sızı bir yerden sonra dayanılamayacak bir hal alır ve sinirlenirsiniz, sinirlendikçe de saldırganlaşır, saldırabilecek bir yer ararsınız. İşte bu haleti ruhiye de yazıyorum bu satırları.

Ağrının verdiği huzursuzlukla bir şeyler ararken buldum bu parçamızı. Böyle hareketli, hafif sinirli bir parça. Hatta sinirinden olsa gerek biraz da saldırgan. Bende bu ruh haliyle parçamızı dinleyip yastıklara saldırır buldum kendimi. teheyttt diye atlıyorum üzerlerine acımasızca. Bir daha bu dişi ağrıtmayacaksınız ulen!!!

Yalnız majezik şimdiye kadar ki en yararlı buluşmuş canlar. İnternet falan hikaye. Gidin zor zamanlarınız için siz de bir yerlere depolayın bu mavi cankurtaranı. En çok yastıklarım seviyor sanırım bu mavi mucizeyi. Mideme acıyorum ama yapabilecekte pek bir şeyim yok. Pazartesiyi beklemek zorundayım.

Evet pis metal parçamız sizlerle. Buyrun bakalım; Sevendust ve Praise... Şimdi yastıklar düşünsün...



Grup hakkında daha fazla bilgi almak isteyenlerin linki tıklamaları yeterli.

Sevendust - MySpace

Kendinize çok iyi bakın, haydi kalın sağlıcakla...

Dipnot: Yahu Rammstein, babalar naptınız siz öyle? Bilmiyorum yeni singlelarının klibiyle daha önce karşılaşanınız var mı ama normal bir sitede (yani +18 olmayan) karşılaşmanız pek mümkün değil. Sadece anam coştu bunlar demek istiyorum...

Ben nasıl mı karşılaştım? Sözlük saolsun...

Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...