ww

The Spherical Minds - Don't Play the Scene


Merhaba Blogseverler, bugün baya bir zamandır deneysel bir parçayla karşınıza gelmediğimi farkettim ve bu güzel deneysel parçayı size takdim etmeye karar verdim.

Eveeeet, bugün sizlere tanıtacağım gurubun ismi Spherical Minds. Grubun dilim döndüğünce anlatığım parçasının ismi ise Don't Play the Scene. Neyse lafı fazla uzatmıyorum ve sizi grubumuzla ve parçamızla başbaşa bırakıyorum.



Grubumuz bir Fransız grubu. Tarzlarını ise experimental post/rock olarak nitelendirebiliriz. Parçamızın bulunduğu albümlerini 2005 yılında çıkarmışlar ve bu albümlerinin ismi ise Fern. Bundan ayrı olarak da da ira isimli bir diğer albümleri daha bulunuyor.

Albüm içerisinde Anathema'dan da tanıdığımız Danny Cavanagh misafir sanatçı olarak bazı parçalarda vokallik yapmış.

Biraz parçadan bahsedecek olursak, parçamız birbiri üzerine dönen melodiler üzerine kurulu enstrumental bir parça.

Parça içerisinde davulun şarkıya kattığı ruh gerçekten dikkat çekici. Hani bazen bazı parçalarda davul hiç dikkat çekmez. Klasik bir ritm de akar gider ve siz anlamazsınız bile. İşte bu parça öyle bir parça değil.

Grup hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler aşağıdaki linki tıklayarak grubun Myspace sayfasında çok daha fazla bilgi alabilirler.

The Spherical Minds - MySpace

Neyse efendim, bugünlük bu kadar diyelim.

Kendinize çok iyi bakın, haydi kalın sağlıcakla...

NOT: Video'nun youtube ve bilimum sitede bulunmamasından ötürü mgm uğraşıp kendi elleriyle yoktan var etti bu videoyu. Kendisine bu çok güzel video için teşekkür ediyoruz efendim. Ellerine sağlık.

biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...