ww

Alchemist Corpse Rite - My Voice in Her Heart


Merhaba blogseverler,

Mgm'in eğlenceli paylaşımından sonra ortamı biraz sakinleştireyim dedim. Hatta sanırım biraz fazla sakinleştireceğim ama artık beni mazur görün.

Ever bugün karşınıza başlıkta da bahsettiğim gibi histerik, bağımlı yani acayip bir parçayla geldim. Histerik bir parça olur mu demeyin, dinleyince bana hak vereceksiniz.

Efendim daha fazla sözü uzatmıyorum ve sizi meraklandırmıyorum. Buyrun gizemli parçamız My Voice in Her Heart. Parçamızın sahibi Alchemist Copse Rite.




Evet grubumuz hakkında bahsedelim önce. Aslında çok az kişinin tanıdığı bir grup kendileri. Bende lastfm de boş boş gezinirken rastladım onlara.

Kaliforniya çıkışlı grubumuz deneysel, elektronik, trip hop kalıplarına belki sokulabilecek bir tarzı ifşa etmekteler.Çıkardıkları tek albümlerinin adı ise the babalon working. Kendilerini belli bir kitleye tanıtmak istemelerinden olsa gerek bu albümdeki parçalar lastfm' den bedavaya indirilebiliyor.

Parçamız hakkında bilgi verecek olursak arkada bir kaç enstrüman eşliğinde mükemmel bir ses sizi parça boyunca bu dünyadan kopartıp hayallerin içerisinde gezdirip, tekrar geri bırakıyor. Dediğim gibi kendinizi histerik ve bağımlı hissetminize sebep olabiliyor ama farklı bir şeyler her zaman iyi gelir bünyeye.

Grup hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler grubun MySpace sayfasına aşağıdaki linki tıklayarak göz atabilirler.

Alchemist Corpse Rite - MySpace

Neyse efendim bugünlük bizden bu kadar diyoruz, kendinize iyi bakın.

Haydi kalın sağlıcakla...

biskuwi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...