ww

Coldfinger - Cover Sleeve


Kocaman bir merhaba herkese;

Ne kadar uzun bir zaman oldu buraya bir şeyler yazmayalı, farkındayım. Son bir kaç ayda o kadar değişti ki hayatım, yeni yeni düzene girdim, yeni yeni ilgileniyorum her şeyle.. Bu geçiş sırasında çok ihmal ettim burayı, ben de iki postla affettiricem kendimi.

Bir araba şarkıları klasörüm vardır benim, o klasöre dadanır cd yapar dinlerim öyle. Bu da o klasörün içinde yer alan en kıymetli şarkılardan biri, ancak bu yavaşlığıyla hiç de araba şarkısı değil aslında niye koydum bilmiyorum, yoğun proje günleri gece okuldan eve dönerken dinlerdim tamam hatırladım :)

Coldfinger - Cover Sleeve



Beğendiyseniz detaylı bilgileri my space adreslerinden bulabilirsiniz.

İkinci postta görüşmek üzere ;)

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...