ww

Def Leppard -Rock of Ages & Ratt - Round and Round



Farkettim ki sevgili blog uzun zamandır buralarda şöyle classic rock'tan bişiler paylaşıp, eskileri yad etmemişiz sizinle. Blogu uzun süredir takip edenler bilirler mutlaka, burayı babaların çılgın rock parçalarıyla açmıştık ilk defa. Şimdi yine yaz gibi günlerde, antidepresan etkisi yapan bu şahaserlerden 2 tane paylaşmak iyidir diye düşündüm.

Katılır mısınız bilmiyorum ama ben bu classic rock gruplarının enerjilerine hayranım. Böyle bi sürekli bir şeyler yapmadan önceki o aceleci tavır var üstlerinde, hadi kalk kalk gidiyoruz der gibi. Ne zaman dinlesem onları, bende onlara uyabilmek için elimden geleni yapmaya çalışıyorum sanırım.

All right, I got something to say, yeah, it is better to burn out!!!

Def Leppard - Rock of Ages ve Ratt - Round and Round;





Şimdilik kendinize iyi bakın,

Keep Rock'n'rollin'

Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...