ww

Beirut – Bir Fındık Önerisi




Herkese merhabalar.

Bu sefer kendi cümlelerimle kulaklarınızda kir oluşturmaktan ziyade, şarkıyı bize öneren blogumuz takipçisi fındık’ın söylediklerine kulak verelim istedim:

“Ben böyle bir şarkı henüz dinlemedim. Kendine has ve başarılı olabilmiş, mükemmel bir şarkı bu! Bu kadar özgününü görmemiştim, duymamıştım doğrusu… O nasıl bir haykırıştır! Şarkıyı söylemiyor, adeta yaşıyor, transa geçiyor arkadaş. Bu adamın, ki adam epey genç yahu, her şarkısı ayrı bir dünyaya sokuyor beni. Gerçi topluluk çok kalabalık, çorba gibiler ama müzikleri çorba olmuyor hiç. Şahane işte. Dinledikçe mutlu oluyorum, gözümü kapayınca çok değişik yerlere götürüyor çocukluğumu görüyorum, değişik özgür hissediyorum kendimi, sevinçleniyorum nedensiz. Her ruh haline uygun şarkıları var, bu yüzden olsa gerek, herkes çok kolay benimsiyordur şarkıları. Direkt mutluluk sebebi bu şarkılar. Umarım siz de seversiniz.”

Beirut – Elephant Gun

<\/param><\/embed><\/object><\/div>";" src="http://lh3.ggpht.com/_i5_KrUj8p80/S-nMsol_UwI/AAAAAAAAAIo/N0bQxYSCX_U/videofcbb33660c2d%5B3%5D.jpg?imgmax=800" style="border-style: none" galleryimg="no" alt="">

Beirut - Scenic World

2 comments:

  1. heypiii börddey diyelim o zaman =)

    ReplyDelete
  2. Ah ! Sizi gidi çalgılı gurmeler : p ... Çok teşekkürler ediyorum. Bu sana kaçıncı seferdir bilemiyorum hümanist. : )

    Gelelim sosyal mesajımıza, maadem fındık'ız, :
    '' Trafik kurallarına uy; ceza yeme, fındık ye ! ''
    :)
    Gerçek bir trafik levhasından alıntıdır.

    O vakit hep sevgiyle sağlıcakla kalasınız, aslında nasıl isterseniz öyle kalın tabi ki.
    Mutlu neşeli sağlıklı Mayıslar...
    Sevgilerimle.

    ReplyDelete

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...