ww

Lovelab - Alone


Merhaba sevgili bolgseverler,

Uzun zamandır sizlerle bir şey paylaşamadık. Hepimiz yoğun bir dönemden geçiyoruz sanırım. Neyse fazla bahane bulmaya çalışmamayım. Bir şekilde zaman yarattım kendime şimdilik. Aslında belkide şarkının güzelliği bunu sizinle paylaşmaya itti beni.

Sözü daha fazla uzatmıyorum, bu nerdeyse senin benim kadar ancak tanınan grubun güzel mi güzel parçalarıyla başbaşa bırakıyorum sizi. Lovelab - alone;



Dediğim gibi birkaç yer hariç grub hakkında bir şeyler bulmak gerçekten çok zor. Albümlerine de ulaşamadım malasef. Eğer sizde varsa albümleri ve paylaşmayı seven insanlarsanız ben kendi adıma çok mutlu olurum...

Kendinize çok iyi bakın,

Haydi kalın sağlıcakla...

Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...