ww

Tim Buckley - Phantasmagoria in Two


Kışa gebe bir iklimin havasını soluyorsanız nazlı isteklerine de katlanmak zorundasınız. Tıpır tıpır tepenize inen yağmur damlalarının yerde her sekişinde ayakkabınızda bıraktığı ıslaklık ne kadar umurunuzda olmuyorsa, yoldaki çukurda birikmiş çamurlu suyun bir dolmuş tarafından üzerinize zıplatılması da o denli canınızı sıkar. Ağızda biriktirilmiş küfürler yağmur damlalarına çarpıştırılır. Yağmur iyidir. Yağmur suyuyla ıslanmak da. Tabii ıslatan gökyüzü oldukça, bir dolmuş şoförü değil..
Bugün yağmur yağdırdı gök Ankara'ya. Islandım. Bisiklete binmek istedim yağmur yağarken. Islanmış asfaltta ince tekerlek izleri bırakarak uzaklaşmak.. Çukurlardan kaçarak, kimseyi ıslatmadan pedallara asılmak.. Tek elim gidonda, diğeri rüzgara direnen şemsiyeye yardım ediyor. Düş gördüm. Kendimi giderken gördüm. Bisikletle, tepelere tırmanırken..Kulağımda ise şu şarkı:


Mutluluklar.

Cuckoo Cocoon.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...