ww

Piano Magic - Saint Marie & Unwritten Law


Merhaba sevgili blogseverler,

Yoğun bir haftaya giricek olmanın sıkıntısıyla karşınazdayım bugün. Sizinle bu yoğun haftada görüşememe korkusuyla bir şeyler yazmaya karar verdim.

İş bu yoğun haftanın, kalabalığın, yapılacak işlerin arasında belkide insanın ruhunu rahatlatıcak bir şeylere ihtiyacı oluyor. İşte böyle anlarda beni en mutlu eden şey genelde müziktir. İşte böyle anlarda dinleyebileceğiniz bir parçayla karşınızdayım bugün.

Ben bu şarkıları dinlediğimde gerçekten huzur buluyorum. Kendimle barışmaya çalışıyorum.

Bugün sizlere önereceğim grup Piano Magic. birbirinden güzel iki şarkıyla karşınızdalar. Buyrun Piano Magic - Saint Marie ve Piano Magic - The Unwritten Law;






Grup hakkında şuradan daha fazla bilgi alabilirsiniz. Ben buraya uğramadan geçmeyin derim. Gerçekten mükemmel parçaları var bu yavrucakların.

Piano Magic - MySpace

Haydi kalın sağlıcakla,
Kendinize iyi bakın...

Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...