ww

Morcheeba - Blue Chair


Merhaba değerli blogseverler,

Farkındayım uzun zamandır sizlerle bir şeyler paylaşamadım. Mgm'de olmasa buralar hep dutluk kalıyordu nerdeyse. Burdan ona sonsuz teşekkürlerimizi iletiyoruz.

Yarın sabahın köründe dersim olması sebebiyle sizlerle malasef uzun uza konuşamayacağım ancak size şeker gibi bir parça getirdim. Dinlemesi kolay, açın yanınızda gırıldayıp sizin bütün stresinizi alsın.

Bu kadar uzun bir aradan sonra kapınız çalıp size bu şekeri armağan edip dönmel üzere söz verip kaçıyorum. Karşınızda mükemmel bir parça Morcheeba - Blue Chair



Umarım tadı hala damağınızdadır. Çünkü benim ağzımda mükemmel bir tad bıraktı. Hala yalanıyorum diyebilirim.

Kendinize çok dikkat edin, fazla kafanıza takmayın...

Kalın sağlıcakla...

Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...