ww

TNK - Sensiz Olmuyor


Merhaba değerli blog ve müzik sever güzel yavrucaklar,

Sizden uzunca bir süredir uzak kalmanın verdiği utangaçlıkla yeniden bir şeyler karalamaya çalışıyorum. Ayrı kaldığımız bu süre zarfında çok güzel insanlarla tanışma ve konuşma fırsatım oldu. Bugün işte tanıştığım bu güzel insanlar hakkında sizlere bir kaç kelam etmek istiyorum.

Belki duyanlarınız olmuştur TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi'nde zihinsel engelli çocuklar yararına bir açık hava konseri düzenlendi. Benim de konser organizasyonunda yer alma fırsatım oldu. Konsere Türkiye'den gerçekten başarılı iki grup geldi. Piiz ve TNK. İkisi hakkında da sayfalarca şeyler yazabilirim ama bugün TNK'den biraz bahsetmek istiyorum.

Konsere kadar geçen süre zarfında bu güzel gruba eşlik etme görevi bana düşmüştü ve yanlarında çok hoş zaman geçirme fırsatı buldum. Bir kere grup o kadar alçak gönüllü ki sırf bu özellikleriyle bile çok şeyi hakediyorlar. Konsere kadar hiç bir zorluk çıkartmadılar, kulisi 1,5 saat geç verebilecek olmamıza gülüp geçerek zaten ortam kafeteya da diyebildiler. Sürekli güldüler, bizde onların neşesini görüp her şeyi daha keyifle yaptık.

Onların insani yönlerinden geçip müzikal kalitelerine gelirsek hemen çok başarılı olduklarını söyleyebilirim. Bu kadar kaliteli bir grup nasıl bu kadar underrated kalabiliyor inanın anlamak mümkün değil. Mükemmel bir vokal ve enstrümanlarına tamamı ile hakim elemanlardan oluşan bir grup. Bunun yanında çok yaratıcı coverları ve gerçekten kaliteli besteleri var.

Daha da lafı uzatmadan sizi bir parçalarıyla başbaşa bırakıyorum. TNK - Sensiz Olmuyor sizlerle;



Şarkı hakkındaki yorumlarınızı bilmek mümkün değil ama gerçekten kendi adıma çok başarılı buluyorum onları. Mor ve Ötesi'nin 2000'li yıllarda başlattığı rock açılımının etkisiyle bir anda mantar gibi türeyen kalitesiz rock gruplarından fersah fersah ötedeler. Kendilerine ait bir tarzları var ve gerçekten özeller.

Buyrun bu da bir diğer parçaları, TNK - Elveda de;



Bu güzel şarkıdan sonra onlara gerçekten canı gönülden başarılar diliyorum. Umarım yolları hep açık olur ve biz onları hep neşeli görmeye devam ederiz. Bir gün hakettikleri ilgiyi kesinlikle göreceklerine inanıyorum.

Grup hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için;
TNK - MySpace

Şimdilik bu kadar, kendinize iyi bakın,
Kalın sağlıcakla...

Karalayan:
Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...