ww

Foreigner - Cold as Ice


Haftasonun ilk gününden siz değerli blogseverlere koskoca bir merhaba.

Tatilin tembelliğini üzerimden atmaya çalışırken bir şeyler karalamanın iyi geleceğini düşündüm. Herkesin bayram telaşında olduğu, bir şeyleri yetiştirmeye çalıştığı şu anlarda, ev temizliğine karşı protest bir havayla notebook'umu kaptığım gibi temizlik süpürgesinin o uzun mu uzun borusunun erişemediği kuytu bir köşe buldum kendime. Şimdilik her şey kontrolümün altında gibi görünüyor, kurtarılmış bölge de tembelliğimin keyfine bakmaya devam ediyorum.

Hangi parçayı sizlerle paylaşayım diye düşünürken gözüme çarptı bugün sizlere dinleteceğim şarkı. Çokta severdim halbuki bu parçayı, açtım tekrardan ben de, şarkı da sanki beni fırçalarmışcasına başladığı saydırmaya.

"Çok soğuksun biskuwi, buz gibisin adeta, hadi ama kabul et buz gibisin işte. Bunu daha önce de görmüştüm ama var ya bunu çok pis ödeyeceksin sevgili biskuwi. Şimdi kendinden başka bir şeyi düşünmeyip kafanın dikine gidiyorsun ya, sonra çok başını taşlara vuracaksın!!! Demedi deme biskuwi..."

Neden bu kadar kızdıysa ben de anlamadım. Altı üstü bir kaç haftadır dinlememiştim bu parçayı. Günlerin alışıldık telaşı içinde unutup gitmiştim bu eski dostu. "Biraz ağır olmadı sevdicek?" dedim "sana az bile!!!" dedi.

Şimdi bu satırları yazarak tekrar onun gönlünü kazanmaya çalışıyorum. Bak aslında senin düşündüğün kadar taş kalpli bir insan değilim, hele buz hiç değilim. Hıh...

Evet sevgili blogseverler sizleri de kendi pis işlerime böylelikle karıştırmış oldum. Ama artık yeterince içli dışlı olduğumuza inanıyorum. Yani siz de bizi pis işlerinize alet edebilirsiniz. Blogseverlerimizsiniz, başımızın üstünde yeriniz var.

Bak sevdicek, şimdi herkes seni dinliyor. Huzurlarınızda Foreigner ve şahane parçaları Cold as Ice...



Bak gördün mü artık herkes senin kim olduğunu biliyor.

Onun hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için;

Foreigner - MySpace

Kendinize iyi bakın, haydi kalın sağlıcakla...

Biskuwi...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Origin

You know how the life is; suddenly you have find yourself in another moment and time and you priorities are completely chan...